Háčkovaný pytlíček na voňavé bylinky Tisk E-mail
Napsal marketa roubcová   
středa 30. června 2010, 12:52
Za foto postup velice děkuji Alence Langrové   Klikněte pro zvětšení...

Materiál: bavlněná příze Camilla ( 50 g návin 125 m)

Postup:
pracujeme po obou stranách základního řetízku v ukončených kruhových řadách z dlouhých sloupků a řetízkových ok.
To znamená, že každou řadu začínáme třemi řetízkovými oky a končíme pevným okem do třetího z těchto ok.

Základní řetízek je z 19 ok.
Háčkujeme 3řet.oka místo prvního dl.sloupku, 4 dl sloupky, vějířový vzor ( 1 řet. oko, do prostředního oka základního řetízku 4 dl.sloupky,2 řet.oka, 1 dl.sloupek,1 řet. oko), 5 dlouhých sloupků, každý do jednoho řet. oka základního řetízku.
Nyní háčkujeme po druhé straně řetízku zpět k začátku takto : 5 dl. sloupků,vějířový vzor a opět 5 dlouhých sloupků. Poslední z pěti dl. sloupků připojit pevným okem k začátku.Nová řada začíná opět třemi řet. oky, dále 4 dl sloupky, vějířový vzor – POZOR – nyní jej pracujeme opačně – nejdříve 1 řet. oko, 1 dl. sloupek, 2 řet. oka, 4 dl sloupky, 1 řet. oko., dále 10 dl. sloupků a poslední připojit k začátku druhé řady.
Takto pracujeme do potřebné délky ( v mém případě 9 kruhových řad).Následující řadu háčkujeme celou z dlouhých sloupků ( nad vějířovým vzorem je 9 dl. sloupků).
Touto řadou posléze provlékneme šňůrku na stažení.
Okraj háčkujeme z libovolné krajky -  já jsem zvolila tu nejjednodušší -  2 řady obloučků ze tří řet. ok do každého druhého sloupku, jednu řadu obloučky ze 4 řat. ok a poslední řadu z pěti řet. ok. 
Naplníme levandulí zabalenou v gáze a uvážeme protaženou stužku.

Klikněte pro zvětšení...

Klikněte pro zvětšení...

Klikněte pro zvětšení...

Klikněte pro zvětšení...

Klikněte pro zvětšení...

Klikněte pro zvětšení...

Aktualizováno ( pátek 02. července 2010, 11:53 )
<Předchozí   Následující>