pitrisek    05.11.2009 16:11
Šári - tak už se kulatíš jo?
Tak že pozdravuju do pupíku!
Zrovna jsem se chtěla zeptat, jak se Vám kulaticím se daří - a ještě by se mohla přihlásit Brí!
Míšo - tak když svítí sluníčko na práci, to se pracovat musí! :grin

Šárka K.    05.11.2009 15:37
Cožeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ja chci taky sluníčko!!! U nás zataženo, mlha, leze to až do kostí, no fujjj.... a to ještě nemluvím o tom blátě, co tady zbylo z to sněhu, co napadl v úterý...

Michaela    05.11.2009 15:35
Jj je krásně, svítí sluníčko,ale plést budu až večer, obkopáváme barák, dáváme bublinkovou folii a zasypáváme. Doufám,že toto počasíčko ještě chvíli vydrží,abychom to stihli. :roll

Šárka K.    05.11.2009 15:35
Ahoj pletařinky, chci vás všechny pozdravit.
U mě se toho moc nezměnilo, jen mi začal růst pupek :-))) Příští týden jdu na ultrazvuk a testy na genetiku...
Jinak chutě na pletení se zatím nevrátily, když kouknu na klubíčka, tak nějak nechápu jak mě to někdy mohlo bavit :-))) nojo no hormony dělají svoje. Když jsem byla těhotná se Šimčou měla jsem to podobně, to mě nenapadlo se na ty klubíčka ani podívat, natož něco plést :-))) A když byl venku pletla jsem každou volnou chvilku :-)))

Měj te se fajn, galerka jako vždy krásná :-)))
ŠK

pitrisek    05.11.2009 15:32
Pletařinky, taky je u Vás tak krásníčko sluníčko???
Po tom deštivém hnusu mě chytla zase radost do života (a do pletení)

Michaela    05.11.2009 14:49
Taky nepíšu úplně bez chyby,ale když něco chci nabízet, tak si dám trochu pozor.

mina    05.11.2009 13:19
A ak vytváraš niečo pekné, môžeš skúsiť predávať aj cez "sesterskú" web stránku Pletené odevy.cz - skús napísať majiteľke tejto stránky, alebo klikni na tie "Pletené odevy" v ľavom stĺpci skoro celkom naspodku.
Na tejto stránke sa dá kúpiť pekný materiál na pletenie a háčkovanie za super ceny.

mina    05.11.2009 13:13
Ludmilka,
to si netrafila do tej správnej rubriky, skús v hlavnom menu v ľavom stĺpci "Inzerce".
A s tým pravopisom - mne sem-tam nejaké chyby naozaj neprekážajú /nemyslím si, že kto neovláda pravopis, nevie pekne háčkovať a pliesť/, ale vieš o tom, že pravopisnú chybu máš takmer v každom slove ?

Michaela    05.11.2009 12:34
Doufám,že se na mě kamarádky webu a Markétka nenaštve,že jsem toto napsala. ;)
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Michaelko, vůbec ne ;) .. já to nemám moc ráda, tyhle ty reklamičky na chatu, takže jsem příspěvek vymazala .. od toho tady máme inzerci .. takže má- li paní Lidka zájem, může si vložit inzerát

Hezký den všem :)

Michaela    05.11.2009 12:07
Pro Ludmilu, když něco nabízíš,tak trošku pravopis,co? A navíc to jsou stránečky pletařinek,háčkovaček a vyšívaček,tak tady si všichni pomáháme s radami grátis. :?

pitrisek    04.11.2009 20:17
Viděla jsem i "návleky" na konvičky i na hrnečky- tak ale teď nevim zaboha v jakém časopise.
Nějaké byly háčkované a nějaké byly ušité jednoduše z filcu - vypadalo to moc hezky! Když to najdu, tak zahlásím.

Hanousek    04.11.2009 19:25
Raduš, svetříku od krku se neboj. Je to fakt jednoduchý, jak budeš mít na jehlici potom už víc ok, krásně na tom vidíš, jak to získává tvar. Já až dosáhnu hloubky průramku, tak si dám ty oka pro rukávy na pomocnou nit a pletu dál jen "tělo". Potom se vrátím k těm rukávům, který pletu na 4 jehlicích dokola a postupně v rozestupech ubírám, aby se ten rukáv zužoval. Takže tam není vůbec žádný sešívání. A tady ty svetry pěkně padnou.
A k těm podložkám, když je uděláš z bavlny, jak ti radily holky, tak budeš určitě spokojená a nic se ti nestane ani s hrncem, ani s podložkou.

rendýsek    04.11.2009 18:57
Ahojky zdravím a jak tak koukám, tak depka nepřepadla jenom mě. Ale k těm podložkám Camilla je fakt super příze na háčkování a na podložky je naprosto skvělá. Dík za dobrý nápad, hned si takovou udělám , je doba čajíčků , tak se bude hodit. papa a krásný večer přeji

macina    04.11.2009 18:26
Jé holky,vy jste mě daly bezva typ na podložku.U nás se taky vybumbá hodně čajíku a mám ho ve skleněné konvici.Vždy když si Míša nalévá,tak s tím ťukne o linku a mě stojí vlasy na hlavě,že ta konev praskne.Udělám ji i mamce na vánoce jako dárek,ona pod konvicí sice podložku má,ale to je das ist kontyš.No hrůza děs běs. Takže dík za typ a klidně pokračujte v nápadech na dárečky :roll

Radka-radjan    04.11.2009 17:01
Alenko o svetr v celku se pokouším pro Terezku. Napadlo mě to právě ve chvíli kdy jsem dělala právě ty nákrčníky ;) Budu ho dělat poprvé, tak z toho mám trošku obavy :eek
A moc děkuju za ty rady na ty podložky pod hrnce. Nějak to musím dát do kupy a pak se do toho pustím. Jen abych si mezitím nezničila vlnu a hrnce :grin :grin
Zdeni, návod sesmolím a pošlu - je to pleteno od oka, tak musím zapojit závity a dát to do kupy :)
Holky hezký večer a jehlicím a háčkům ZDAR!
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Raduš , já si myslím, že taková háčkovaná podložka se hodí i na jiný věcičky , než pod hrnce ... mě by se třeba hodila pod skleněné konvice s čajem.. naše dětičky pijou přes den čajíky, takže mám pro ně připravené hned dvě a neustále okolo nich utírám rozlitý čajík .. ;)

Michaela-mimu    04.11.2009 16:02
Já Vám závidím,že můžete sedět a plést. Já ještě sedím v práci,domů se dostavu kolem 6, tak až pak budu háčkovat.Zase přání mé dcery, uháčkovat další hromadu čabrak na koně, různé barvy si na mě holka vymyslela.Tak místo abych pletla něco pro sebe,tak opět pro ni. :grin

Zdena O    04.11.2009 15:31
Ahoj vespolek ;) Raduš,měla bych k tobě prosbu,mohla by jsi mi poslat popis na tu jahůdkovou čepičku?předem díky :roll holky tady taky leje,jako z konve ale mě se to líbí,protože mě mužík nikam neláká a já sedím a pletu :grin :grin :grin ale teď jdu na nové nehtíky,tak čau všem......Zdena :)

pitrisek    04.11.2009 14:19
Markét opravdu Camilla vydrží i takovou teplotu?? Tak to je super zpráva!

V tom případě by TEORETICKY měla vydržet ta bavlna i ten nažhavený hrnec... Otázka tedy je, jak to bude s údržbou - jestli se to nezačuňátkuje...
Ale když se to dá tedy na takovou teplotu vyprat, neměl by to být problém.

Alena32    04.11.2009 14:17
Radi ty jsi zkušená pletařka a svetr v celku není žádná věda.
Jak by to mělo dopadnout? No jedině dobře.
Právě když je to na té kruhové jehlici, tak je fajn, že se dá úplet průběžně přiměřovat přímo na sebe,nebo na jiný oplétaný objekt.
Pro koho takový svetr pleteš?
Výdyť jsi dělala ty nákrčníky a to je v podstatě to stejné, jen pokračuješ stále dál.
Nejhorší na tomto způsobu pletení je to, že máš všechnu tu tíhu stále v rukách.

Markéta Robst.    04.11.2009 14:11
A co si koupit nějakou kulatou dřevěnou , nebo plastovou podložku (slabý prkýnko a to celý obháčkovat barvičkama přízí, aby ji to ladilo do její kuchyně.
Určitě bych to udělala ze 100% bavlny jak píše Káťa , protože ta bavlna vydrží opravdu vysoký teploty. Já naší Káti peru tuničku ze školky (ta je někdy fakt k nepoznání .. nechápu co tam ta naše holka vytváří, že se tak zamaže :grin ) na 90°C a pořád bezvadně drží tvar .. je pletená z Camilly..

Teda dneska je to počasí pěkně naštvaný .. nedá se jít ani na skok ven .. takže jdu žehlit a pak kafíčko s pletením a večer dětičky - hrajeme od šesti do sedmi v pokojíčku vybíjenou .. naši sousedi jsou z nás určitě nadšený :roll :roll

Katka    04.11.2009 13:00
Když to nebudeš dělat z chemlonu :)
Já myslím, že když to bude čistá bavlna ... mohlo by to vydržet ... asi jako utěrka :)

No nejjednodušší budeš mít, když vezmeš kus zamýšlené příze a dáš ji pod opravdu horký hrnec a necháš to tam ...

Já osobně myslím, že časem to trochu zhnědne ... (zkušenosti se zapomenutými utěrkami pod hrnci)

Radka-radjan    04.11.2009 12:56
Dobré popoledne ;)
Především chci pozdravit všechny pletařinky (ne jenom Katušku-ta to bude mít v e-mailu)
Ano ano angína mě zmáhá, ráno jsem přestala mluvit, nicméně to nemá vliv na to že momentálně experimentuju. Pletu rolák raglánem odshora a to vše najednou na kruhové jehlici. Jak tohle dopadne to opravdu nevím, třeba se to brzy objeví v galerii a nebo to skončí v koši zmetků :grin Jestli s tím máte někdo zkušenost, se s tím :-) V posteli ale neležím, protože ležím v časopisech a vymýšlím co na vánoce... No upelteného a uháčkovaného samozřejmě ;) Holky máte někdo zkušenost s uháčkovanými podložkami pod hrnce? Neškvaří se to? Chtěla bych to udělat pro prababičku, tak mi poraďte, jestli to není jen pro parádu, potřebuju spíš něco praktického ;)
Krásný den všem a jehlicím a háčkům zdar!

Katka    04.11.2009 12:46
Dobré odpoledne :)

Tak dneska fakt nejsem OD :grin :grin :grin
Vložila jsem svetr.

Napsala bych, jaké je u nás počasí, ale jak to zaobalit, aby to bylo správně? Jo aha už vím :)
U nás tak prší, že musím jen sedět doma a plést :roll :grin
A ještě bych ráda pozdravila Radunku, ale to už vážně nevím ...
Už vím :) Radunko? Co Ty prosím Tě pleteš nového? Plete Ti to pomalu, od té angíny, nebo už Ti antibiotika zabrala, je to lepší a plete se Ti rychleji a lépe :) :grin

Nedám si říct a nedám si říct, co? 8) ;) :grin
Stejně Vás všechny moc zdravím a posílám spoustu sluníčka a pohody. Nezabývejme se malichernostmi, život přináší i dost jiných těžkostí, tak proč si je přidělávat :)
Katka

iva    04.11.2009 12:35
No moj nazor je ten, ked v telke nejde dobry film, nemusim ho pozerat, prepnem na iny...
Tu takisto, nemusim citat cely chat...ale doposial, ked som na nete rada precitam vsetko :) a aj sa sem-tam zapojim...a som tu velmi rada, nie je to sice pekne, ked tu vzniknu nejake nedorozumenia, ale aj to patri k zivotu...
A u naaas to chumeli a chumeliii :p

marcy    04.11.2009 10:17
Holky,
já osobně si myslím,že povídání o čemkoli sem prostě patří.Tak jako při setkání se svými kamarádkami proberem děti,práci,radosti,starosti...tak tady je to snad podobný,ne?Od čeho potom bysme byly kamarádky webu,kdybysme se tak nechovaly?Ráda si přečtu o tom,jak si Pitrísek kupuje šaty,peče dort,Peťula hledá video v lese,Raduš chystá děti do školky,Káťa suší byliny....Řeší se tu radosti i starosti.A možné pro některé je tohle jedna z mála možností,jak si popovídat.Řekla bych,že právě tohle sem vnáší život.Myslím,že pokud bysme striktně dodržovaly jenom téma:kdy hladce a kdy obracce,byla by to nuda.

A nakonec velká prosba pro Pitríska:Péťo,proboha(!),odvykačku néééé!Pošlapat takový dar humoru,kterým jsi obdařena Ty,by bylo vandalství nejtěžšího kalibru.

Jehlicím,háčkům a "kecům o ničem" zdar!
:) :) :)

Zdenka    04.11.2009 05:22
Tak jsem zase nakoukla, a doufám, že to vše co se tu píše je legrace, změna počasí určitě udělá své.Ale byla a je tu vždy bezva zábava, nemyslíte, že bychom mohly zase pokračovat ve svých krásných výrobcích a vše o pletení a jiných příjemných věcech.Markétka věnuje hodně času svým stránkám, tak jí to nekažme.Přeji všem pěkný den :? Zdeninka

JANA mamka    04.11.2009 04:29
holky co se to tu deje ja moc casto nepisi ale aspon petkrat za den sem nakouknu a ctu vsechny prospevky me vubec nevadi ze se tu pise o vsem ja se aspon odreaguji od svych starosti jen tak dal

macina    03.11.2009 21:52
Děvčátka,právě se chystám do hajan,ale závislost je závislost,musela jsem ještě nakouknout.Takže ,zažeňme chmůry a zítra až tento web zas otevřu,tak ať jsme tu zas všechy v pohodě tak jako dřív.A když říkam VŠECHNY tak VŠECHNY KAMARÁDKY WEBU!!!!!!!!!!!!!!!!! :) DOBROU NOC :x

Radka-radjan    03.11.2009 21:49
Katuško, myslíš za manžela? :grin

Marťa    03.11.2009 21:45
No holky??? Co se to tu dneska děje? Celý den se sem těším, jako vždycky a Vy se tu snad hádáte?! Nejsou tohle stránky na které si chodíme spíše odpočinout? Doufám, že mě nikdo neukamenuje za můj názor, ale přesto ho napíšu.....Ráda si přečtu všechno, co se tu píše, ať je to cokoliv, a když nemám čas, nebo mám pocit, že nechápu některé rozhovůrky, tak je prostě přejedu a je to. To radím i ostatním.....Nikde přece není psáno, že musím nutně přečíst každičké slovo.
Buďme Markétce vděčné za tyhle stránky ;)

10518
příspěvků
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 »