Anicka    18.07.2008 13:44
Teda Leeni,to je prekrasnej dort,hned bych si kousla,marcipan to ja rad,k smrti rad....
Pitrisku diky uz se tesiiim... :roll

pitrisek    17.07.2008 19:06
Ahoj všem - jo Zdeňka z Oseka si užívá dovči!
Aničko - já ten popis zrovna chci poslat i Markétce tady na webovky do popisů, takže určitě Ti ho poskytnu. Je to strašně jednoduchý.
Tak zatím se mějte!

markéta robst.    17.07.2008 17:22
Ahojky všem..Zdeňka z Oseka mi dnes posílala smsku z dovolené a poprosila mě, abych Vás všechny moc pozdravovala.
Dovolenku si skvěle užívá, a dneska budou mít hodně veselo, protože slaví manželovi narozeninky..

Teda holky... to je počasí přímo stvořené na jehlice a parádní svetřík :p

Anicka    17.07.2008 15:26
Ahojky holky,
moc dekuji za vase komentare a omlouvam se,ze nemohu taky nejakym prispet nebot mi to opravdu nejde.Tak pisi tady.Dekuji moc Hanouskovi,Pitriskovi,Zdenicko tob etaky a samozrejme ti popisky poslu hned jak to pujde,za chvili musime n akontrolu do nemocnice s miminkem tak potom.Urcite se taky ukazeme az vykoukne na svet.Holky moc krasne pletete. :) :)Pitrisku,mohla by jsi mi poslat popisky na tu cepicku,kterou ma na hlavicke ta krasna slecna s tema modrouckyma ockama??Je to hackovany,vid?Mo hackovat neumim,ale moc se mi to libi a chtela bych to skusit. ;)

zdenka    16.07.2008 18:33
Aničko bačkůrky v galerce jsou moc hezké, nemohla by si mi na email poslat popis.Moc děkuji.Zdenka

Monika    16.07.2008 14:27
Mila Marketo, cetla jsem vase pribehy a musim uznat mame toho moc spolecneho i ja za mladych let jezdivala k babicce do sevetina a pletla a pletla, dneska jsem pletenim posedla, vydrzim plest 5 hodin v kuse a rozdavam po kamaradkach komplety na miminka te uz i vyplitane treba s kocickou nebo pansky svetr pro ssstry pritele , s kazdym odevzdanym kouskem kdyz se libi mam velkou raost a poteseni. Budu rada kdyz si budeme dopisovat nebo posilat rady a napady.dekuji a preji mnoho peknych chvil s jehlicemi Zdravim z Budejovic Monika Koziskova prosim odepiste mi na email dekuji
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Zdravím Moni, a pošlu mailíka :)

pitrisek    14.07.2008 12:08
Markétko :) Dominiku mám taky ještě v zásobě! Loni jsem z ní dělala letní topík, a zbylo mi, a mám takový návod na něco s dlouhým rukávem z dvojité viskózy... tak si říkám, že bych zužitkovala taky tu Dominiku, je to viskóza, a možná dvoubarevně... tak pleteníčku zdar a užij si to na venkově!

markéta robst.    14.07.2008 08:35
Děkuju moc za přáníčka.. dnes odjíždím na tři dny s Tomáškem na venkov, tak je mi docela líto, že je takové zakaboněné počasí s přeháňkami.. no ale pleteníčko beru s sebou takže se těším jak si tam upletu pořádnej kus.

Pitrísku, jak jsem psala do galerky, že si upletu k tomu Shrugu ten top, tak jsem začala plést z té Dominiky, kterou jsem měla před rokem v nabídce k prodeji, a protože jsem tady měla zbytky po dvou třech klubíčkách, tak jsem si nakombinovala barvičky a upletu si halenu s dlouhým rukávem z těch barev Dominiky místo plánovaného topu z příze Betty.

Tak pletařinky, plette, fotte a posílejte do soutěže a do galerky ;) Já se sem dostanu až ve čtvrtek, tak se budu těšit, že tady přibyde opět spousta nových věciček :roll

hhana    14.07.2008 08:29
Zdravím pletařky.Po delší době se hlásím.Konečně jsem dodělala svetřík,přišila knoflíky,nafotila,zmenšila a vložila do fotogalerie.Tomuto svetříku vděčím za to že jsem objevila tyto stránky,nešel mi mřížkovaný vzor a jsem mezi vámi téměř půl roku,a jsem tady opravdu moc ráda.Obdivuji ostatní pletařky že pletou tak rychle,snad se polepším a brzy dodám zase nějaký výrobek.Zdar klubíčkům a jehlicím.Hanka

Lenka    13.07.2008 18:35
Všem Markétám přeji všechno nej,nej k dnešnímu svátku
Lenka

pitrisek    13.07.2008 17:58
Připojuji se ke gratulaci!!!!! :)

Marcy    13.07.2008 17:53
Markétko,hodně štěstí,zdraví a spokojenosti k dnešnímu svátku :) :)

pitrisek    13.07.2008 08:37
Ahoj pletařky,
tak my máme dnes počasí na tvoření jak dělané. Neboli leje jak z konve. Moje sestřička mi včera nadělila obrovskou (ale když píšu obrovskou, tak obrovskou) hromadu starých pletacích časopisů.
Tak bych Ti pak Markét něco zas poslala do bábinčina - některé modely jsou hezké i pro dnes - když se pořádně hledá 8)
Jinak my si zkrášlujem náš balkon, obkládáme ho plovoucí podlahou... nějakou do vlhka a mrazu a nevím do čeho, tak snad to nějaký čas vydrží. Měli jsme tam takové ty ošklivé kovové šprycle. už jsou skoro schované.
Mějte se pletařky krásně!

Zdena    10.07.2008 14:14
:) AHOJ PLETAŘINKY,VŠECHNY CHVÁLÍM V GALERCE,NÁDHERNÉ VĚCIČKY DĚLÁTE,UŽ JSEM SE KONEČNĚ NAUČILA KOMENTOVAT VÝROBKY ;) JÁ ODJÍŽDÍM NA DOVOLENOU,ANI NEVÍM JAK SE TO TEĎ JMENUJE,NĚKDE KOLEM TÁBORA A PLETENÍČKO SAMOZŘEJMĚ SEBOU,DCERA CHCE UPLÉST BÍLOU VESTU DO PRÁCE,TAK JI DNES NAHODÍM KŘÍŽKOVÝM ZAČÁTKEM,ZAČNU JI MARKÉTKO TOU SLABOUČKOU LUSY,MYSLÍM ŽE SE TAK JMENUJE,JAK JSEM SI JI OD TEBE KUPOVALA ALE DÁM JI TŘIKRÁT,TAK UVIDÍME JÁ NESNÁŠÍM PLÉST VESTY :upset NEVÍM PROČ ALE NEMÁM TO RÁDA,TAK SE TU VŠICHNI MĚJTE MOC HEZKY A ZA TÝDEN AHÓÓÓÓÓJ ZDENA :grin :grin :grin
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Zdeničko, přeju krásnou dovolenku, nádherný počasí, super odpočinek a příjemný relax při pletení.. ;) 8) ;)

markéta robst.    10.07.2008 09:39
Ahojky všem...včera jsem vložila do sekce Pracovní postupy - háčkování - Háčkované berušky.. háčkovačky mají hezkou letní inspiraci a vy, které háčkovat neumíte tak vřele doporučuji v sekci Nabídka knih ,,První háčkování ,, skvěle popsané postupy jak se naučit háčkovat, prostě super knížka.
Všechny knihy co mám v nabídce mám za nejlevnější ceny - levněji už to nešlo, na trhu
jsou podstatně dražší. Takže využijte svého svátku nebo narozenin a kupte si ji , určitě nebudete litovat :)

Lenka    09.07.2008 07:15
Ahoj holky,tak mi nejdou vložit komentáře,jinak díky za pochvalu.Oplácím vám ji,protože vaše dílka jsou také moc hezká,ráda do galerky mrknu někdy jen tak pro inspiraci,když hledám,co plést?
Marťo,pletu většinou"z hlavy",protože mě nebaví plést přesně podle návodu,většinou si vezmu jen mustr/vzory/ třeba z více věcí a to pak podle odstínu příze nějak prokombinuju.A buď to vyjde nebo to vypářu a začnu znovu.
Kdybys ale chtěla zaslat ten mustr,tak Ti ho pošlu,není problém.
Hezký den holky,zatím čau
Lenka

pitrisek    08.07.2008 17:29
Markétko - to bys mi udělala radost. Asi bych chtěla opravdu zkusit tu kabelku z originál příze, k níž je popis.

Holky já dělala revizi "skladu přízí" nebo jak to nazvat. Haha, schválně si třeba na konci léta hodím na váhu pleteniny, které jsem stvořila letos - schválně!
Viděla jsem to na jednom (myslím německém) blogu - autorka si vážila tonáž příze, kterou spletla :p
To, co bude zbývat ve skříních ve formě klubíček, to vážit nebudu... to by bylo snad dvacet kilo.
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Peti, 20. 8 2008 budu dělat hromadně objednávku přízí SCHOELLER, takže Ti pak dám vědět a pokud budeš mít ještě zájem tak Ti ji objednám, koukala jsem, že je na skladě..

Markéta Robst.    07.07.2008 21:03
Jelikož jsem se asi 4 x pokoušela napsat pochvalu paní Martě za úžasné pleteninky do fotogalerky a zrovna mi to nejde, tak musím sem...paní Marťo parádní pleteninky jste vložila a nejvíc mě nadchla ta červená tunika - ta je fakt super :)

A ted mi nejde vložit komentář ani paní Helence, takže dneska musím touto cestou :
Paní Helenko, moc krásně a upraveně pletete a zvolila jste i moc hezký melír. Musím Vám pochválit celou soupravičku. Ta bude holčičce určitě moc slušet :)

Markéta Robst.    07.07.2008 14:08
Teda holky, klobouk dolů, jaký krásný dílka v galerce vystavujete. Závidím vám ty pletací chvilky, kterých se mi absolutně nedostává a pořád si říkám kdy už přijde ta doba, že se budu moct v klídečku střídavě koukat na televizi a na klidně si hrající dětičky s pletením v ruce :roll Jenže u nás to je stále jenom slyšet,, kdy už půjdeme ven ? A vezmeme si kolo nebo koloběžku ,, :p No prostě užíváme prázdniny jak to nejlíp jde ;) 8)

Marcy...a co fotečky do soutěže ???? Určitě jsi nějaký ten modýlek upletla z příze ode mne ...
Takže čekám na fotečky abych je mohla vložit do soutěže ;)

Pitrísku, chystám novou nabídku - jedná se o příze Schoeller a modely s popisy z nich pletené. Kouknu jestli tam taky nebude možnost té příze na kabelku, jejíž popis automaticky přidávám k objednávce bambusových uch.

pitrisek    07.07.2008 09:11
Ahojky,
díky!
Já jsem totiž jednu kabelku dělala z Kateřiny,ale to byla jen malá kruhová.
Ta co dělám teď, je větší a potřebuju aby byla tvrdší, ten dvojitý akryl co mám teď sice tvrdší je, ale vypadá to hrozně divně...
Tak děkuju, já tady zaštrachám!
Mimochodem tu tvou taštičku máš moc hezkou. Se nedivím že dcera chtěla taky :-)

Hanousek    07.07.2008 06:59
Pitrisku to je 75% bavlna a 25% polyamid. Na 100g tam bylo 340 m a dělala jsem to ve dvoje. Ta bavlna je přece jen trochu tvrdší a taška potom líp drží tvar. Na dno jsem dávala taky dvojtou tvrdší folii, aby i dno bylo trochu vytvarovaný a nebyl z toho jen pytel.

pitrisek    06.07.2008 20:43
A tak teď jsem se rozplývala v galerii. No děvčata, dáváte mi "čoudy", jak se říká! 8)

pitrisek    06.07.2008 20:37
Vítej Eviku!
Aničko :grin tak jako to se Ti povedlo, protože já fakt "zdálky" (než jsem to rozklikla) myslela, že tam je mimi - hledám, hledám... :grin a ono je ještě schovaný!
Začala jsem dělat háčkovanou tašku, ale jsem na rozpacích, jestli jsem zvolila správný materiál... 100% akryl.
Je to podle popisu, který mi Markét poslala k uchům k tašce. Materiál jsem vzala nějaký jaký mám doma, ale nevím - mám takovou smetanovou barvu a ten akryl je trochu lesklý.. Asi bych si představovala nějaký jiný matroš...Asi to vypárám.
Nedáte nějaký tip na složení nebo vzhled příze na háčkovanou tašku?
(Hanousku - z čeho to děláš Ty??)

Evik Kudláčková    05.07.2008 13:55
Chtela bych pozdravit pletařinky a poděkovat za tyhle stránky.Asi po měsici sledování jsem se konečně odhodlala přidat a dcera mi poslala dva výrobky do galerky.Děkuji Alence32 za komentář. :)

Anicka    04.07.2008 15:21
Joo a jeste takova malickost,miminko,ktere bude ty pleteninky nosit taky ukazu jen co vyleze,jeste ma na to mesic.Tak nam drzte pesticky holky nase sikovny.Marketko,Tomaska bych si hned pochovala,smoulicka... ;) ;)

Anicka    04.07.2008 15:20
Joo a jeste takova malickost,miminko,ktere bude ty pleteninky nosit taky ukazu jen co vyleze,jeste ma na to mesic.Tak nam drzte pesticky holky nase sikovny.Marketko,Tomaska bych si hned pochovala,smoulicka... ;) ;)

Anicka    04.07.2008 15:13
Ahojky Pitrisku,
moc dekkuji za tvuj komentar,pekne me rozesmal,uz dlouho jsme se tak nezasmala.Vycpala jsem ty oblecky hadrikama a v cepici je dno pet lahve :p nedavno jsem obdivovala tvoji bekovku,ale nemuzu ti poslat komenta,protoze jsem zapomela svoje udaje na prihlaseni....

pitrisek    04.07.2008 12:55
Díky, já to vezmu hezky popořadě, mně totiž např. slaná varianta štrůdlu taky hodně chutná! Jakož teda i sladká, ale slaný taky vůbec není k zahození!!!

marse    03.07.2008 20:28
Ahojky Pitrísku,
já dělám se špenátem normálně pizzu a to buďz listového těsta, nebo z kynutého. Těsto jsem trochu potřela česnekem, pak jsem dávala špenát a navrch slaninku, rajčátka, papriku .. co se doma našlo a nakonec sýr - niva je vynikající. Nebo dělám štrůdl se špenátem - já ho teda dělám se vším možným, se zeleninou, se salámem, nebo sladký s jablkama, tvarohem...... Ale v poslední době má ten slaný štrůdl větší ohlasy než sladký. To že ho dhtějí víc chlapy. Nevím, jestli jsem ti pomohla, každopádně hodně úspěchů v kuchymi. Marse

pitrisek    03.07.2008 18:28
Óooo tak to díky Káťo, to musim zkusit!! Už teď bych si dala ;)

10518
příspěvků
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 »