evik.kudlackova    06.09.2012 07:32
Ahoj holky, tak já jsem šla taky do školy s dcerou, vlastně ona vedla mě, aby mi ukázala svoji vyzdobenou a připravenou třídu pro šesťáky, které má poprvé jako třídní učitelka. Ty děti fakt rychle stárnou :)
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Tak to je miloučký ... :) :)

Hanousek    05.09.2012 11:02
Holky, já pořád vidím před očima, jak se můj syn ptal, jestli s ním půjdu až do třídy, když šel do první..... a letos měl 38 let!
Holt, opravdu to šíleně letí............

Marťa    04.09.2012 20:05
Tak se taky přidám :-). Moje děti taky nějak rychle rostou....dcera šla už do osmé třídy a syn do čtvrté. Připadá mi to jako včera, co jsem jim pletla mimi soupravičky :-)Je pravda, že tím, že jsou velcí a samostatní, je o to víc času a prostoru na pleteníčko :-)Čas hold nezastavíme.......... :roll Jehlicím a háčkům zdar, pletařinky :grin

hela    04.09.2012 18:25
Maci ty píšeš, že jsi poslala syna na střední a já vnučku a pořád se s tím nemůžu srovnat, že ty děti tak rychle stárnou, když my jsme pořád stejně mladé :grin

Irena    04.09.2012 13:04
Zdravím všechny.
I u nás doma je prvňáček ovšem na VŠ. Zatím si teda jen kliká rozvrh a vybírá předměty, no uvidíme jak mu to půjde. Je teda fakt, že to letí
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Iruš , přeju mladýmu ať to všechno zvládá na jedničku ;)
No a ty taky , ..VŠ to je určitě pěknej vítr do peněženky. Náš Patrik je na soukromý škole a penízky se jen kutálejí :eek

macina    04.09.2012 11:46
Ahojky děvčata,
tak i já jsem včera vyprovodila mého prvňáčka na střední školu.Chlapeček mi vyrostl a já jsem zestárla...Míšovy první dojmy byly smíšené,to víte najednou samí cizí spolužáci,ale můj chlapeček nemá problém s komunikací,tak věřím,že i tohle zvládne.Musela jsem se s vámi podělit,protože i já to nějak nemůžu pobrat,že mám doma už syna dospěláka...jak ten čas letí...
Holky mějte se krásně a jehlice a háčky ať vám stále cinkají ;)
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Maci , tak to máme stejně starý kluky viď ;)
Přiznám se, že jsem s ním soucítila víc než s Kačkou a Tomem.
Bylo na něm vidět, že je fakt hodně ustaranej jak to tam bude vypadat a jak zapadne mezi spoluzaky ..za pár dní tam bude jako doma :p

Markéta Robst.    03.09.2012 13:43
Zdravím všechny pletulinky :p

Tak konečně dětičkám začala škola !!! ;)
Konec starostí co vařit, a co celý den dělat, aby se ty naše ratolesti nenudili 8)
Naše Kačka nastoupila do třetí třídy , Tomášek už je ve školce velkej mazák , dneska nastoupil , hned si šel dát pyžamko do ložničky jako by ani žádné prázdniny nebyli a ani se s námi nerozloučil a už se hrnul mezi děti. ;)
Jen byl malinko překvapený, že ti noví brečí, tak jsem zvědavá co mi dnes bude vyprávět ;)
No a Patrik nastoupil na střední - Informační technologie. Tam je paní učitelka přivítala lízátkem, se slovy ,..že to mají místo cigarety :grin
A já konečně můžu být každý den na obchůdku, přes ty prázdniny jsem měla převážně zavřeno
;)

magda51    01.09.2012 09:32
Ahojky pletušky.Dlouho jsem tu nebyla, nebyl nějak čas. Teď je taková divná doba.Stíhají mne jen samé starosti a je málo radosti.Po dlouhé době jsem přidala nějaké to pletení.Doufám že se to snad bude lepšit a zastavím se častěji.Vám všem přeju hodně štěstí,radosti a žádné velké starosti :) .Také přeju rychlé jehlice a háčky.

Mila    24.08.2012 08:35
Zdeninko, fotky do soutěže se posílají Markétce a vkládá je tam ona.
Jinak holky pleteníčko jaksi moc nestíhám, ale snad už to bude lepší, dnes snad vložím nějaký drobnosti aspoň.
Krásný víkend všem.
Mila

Zdeninka    23.08.2012 22:32
Dobrý večer Markétko, budeš mít k dispozici bílou Nike nebo Maxi?
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Zdeni, určitě můžeš objednat , ráda zašlu ;)

Zdeninka    22.08.2012 23:41
prosím dlouho jsem tu nebyla jak vložím do soutěže fotografii :) Přeji hezký večer

rylisek    20.08.2012 07:48
Evi,nechci tě strašit,ale pokud to jsou karpaly ,tak toho se moc naplést nedá.Měla jsem to samé ,ale po operaci jsem asi rok nepletla .Potom jsem to zkusila a šlo to ,ale již ne, tak jak jsem byla zvyklá.Teď zase po nedobrovolné změně zaměstnání mi to nevychází časově.Už aby tady byl důchod,ale ten mi vláda posunula ještě o pět let.Kdyby to bylo po staru ,tak bych již byla v důchodu a to by byla paráda.

evik.kudlackova    14.08.2012 08:05
Hani, děkuju za podporu, začíná se to trochu lepšit, tak doufám že se těm karpálům vyhnu! Nejhorší je pohled na klubíčka, ruce mě svrbí ale musím ještě chvilku vydržet, pak snad zase něco pošlu do galerky :)

Hanousek    13.08.2012 08:08
Eviku, to je mi líto, že tě bolí prstíky. Takový karpály nejsou žádná sranda. Tak doufám, že se ti brzo uleví a zase se vrhneš na pletení. Děláš moc pěkné věci. Drřím ti palce. :)

evik.kudlackova    07.08.2012 10:26
Ahoj holky pletušky,
tak já se můžu pořád jen dívat na Váše krásné výrobky. Myslela jsem si, že když přestanu chvíli plést, tak mě přestanou bolet prstíky a ony pořád bolí :cry . Nakonec budu asi muset opravdu k doktorovi nebo fyzioterapeutovi, jak mi minule psala Verča.
Přeju Všem krásné léto s jehlicemi nebo háčkem :) :) :)

Mila    25.07.2012 20:34
Ahojky, Věruš myslíš takovou tu "bužírku"? Jestli ano, tak příze se mi sice nezachytávala, ale občas se stalo, že se mi to třeba v půlce pleteniny vyvlíklo nebo se vylomila a byl to u nějakýho složitějšího vzorku celkem průšvih. Nějak jsem je přestala používat.
Jinak holky mám teda celkem dost rozdělanejch věcí, ale nějak poslední dobou nestíhám (a taky se mi nechce) sešívat a zdobit, ale snad se už polepším.
Mila

Hanousek    25.07.2012 15:44
Věruš, s takovými jehlicemi nemám žádnou zkušenost.... :?

kolavera    25.07.2012 12:39
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s kruhovými jehlicemi s vyměnitelnými šroubovacími lanky. Nezadrhává se příze o koncovky? Děkuji Věra

Michaela    11.06.2012 21:54
ahojky, nějaké návody jsem našla,ale nechci tu vkládat stránku,na které jsem je našla. nevím jestli můžu.
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Michaelko, odkaz můžeš vložit do sekce ,,Povídáníčko,,

Hanousek    09.06.2012 10:39
Zdeni, dala jsem to do pomocníčku. Je to takový laický nákres, fotku, bohužel, nemám.

Zdenka    08.06.2012 15:03
Hanousku moc to nechápu nemohla by si vložit obrázek:o))

Hanousek    07.06.2012 08:03
Holky, já jsem minulý týden pletla něco jako balerinky pro Jenny. Byl to vlastně jen obdélník, který jsem pletla stále hladce. Musí být tak široký, jako je chodidlo včetně postranních dílů - podle velikosti 12 - 16 cm. Asi po 17 cm - zase podle velikosti nohy jsem přešla na pletení vzorem 1hl,1ob až do konečné délky, tím se ta špička stáhne do užšího tvaru a oka na jehlici jsem potom protáhla vlnou místo klasického uzavření, stáhla a zapošila. Dál se sešije ten kousek, který je pletený vzorem 1/1 - je to špička botičky nebo papuče a zadní šev. Přední šev se může zakrýt případně nějakou kytičkou nebo bambulí. Fotku momentálně nemám, ale pokus si vzpomenu, odpoledne nafotím.... :-D Jen nevím, jestli je to právě to, co potřebujete.

macina    06.06.2012 17:31
Zdeni,
pletené baleríny už sháním pěknou dobu a pořád na ně ne a ne natrefit.
Takže děvčata pokud je někdo máte také prosím popísek ;)

Zdenka    06.06.2012 09:32
Ahoj všem, potřebuji poradit a pomoci nemáte některá návod na pletení balerínky malé.Háčkované mám,ale paní mne požádala o pletené.Koukám na internetu a nikde je nemohu najít.Děkuji moc

Hanousek    06.06.2012 06:57
Eviku, zapomněla jsem - gratuluji k úspěšné dceři a držím palce pro další státnice!

Hanousek    06.06.2012 06:56
Já jsem se chvíli dívala, ale poslouchat kecy jako že se bavili o knížce Harryho Pottera a ne o penězích a útočení na všechny, jen on je nevinný a čistý, mě fakt nebavilo. Taky jsem zvědavá, jak to dopadne a jen doufám, že se to opravdu nezamete pod koberec!
Komentář RobStyle Komentář RobStyle:
Holky , já večer skoukla všechny zprávy a přesně jak píšete ... prakticky plácal nesmysly a místo aby litoval všeho ..tak se nakonec ještě pustil do ostatních a co se dalo pourážel :sigh
Nikomu nic zlýho nepřeju ,ale on by zasloužil aspon 15 let natvrdo, aby si zkusil jak se žije i jinde :(

macina    05.06.2012 19:22
Koukala jsem na zprávy a Ráth tam kecal naprosté blbosti,večer toho prý bude ve zprávách víc tak jsem zvědavá taky.Já bych mu nakopala pr..l! :sigh Určitě to zametou pod koberec a dostane jen směšný trest jestli vůbec nějaký dostane... :(

RobStyle    05.06.2012 13:15
Zdravím :)

Holky , co říkáte na toho poslance Ratha ?
To je síla co !
Dneska jsem zvědavá, čím bude obhajovat ty krabice peněz.
Stejně se to ale zase zvrtne v nějakou nevinu, nebo směšný trest. :?

rylisek    05.06.2012 07:04
Eviku,gratuluji k tak šikovné dceři,držím palce aby jí dopadl dobře i ten zbytek.Bolavé ruce ,to vím o čem mluvíš. U mě to jsou karpální tunely a revmatoidní artritida.Ale pokud to jde, tak pletu i háčkuji.
Miluško, od té doby, co mě propustily z původní práce kvůli reorganizaci a já našla hned práci jako prodavačka ,kde se pracuje 7dnů v týdnu od 5,30 do 20,00 hod a jsou tomu uzpůsobené směny ,tzn . každý den jinak, mezitím den nebo někdy i dva dny volno,tak vůbec nic nestíhám,hlavně klubíčka ne. Doufám,že to se zdravím ještě nějak vydržím,než půjdu do důchodu a pak si to vynahradím. :grin :grin

Verča    04.06.2012 19:15
Ahoj Eviku,
vím, co jsou pro pletařinku bolavé prsty, mám také tu zkušenost. Bolel mě palec tak, že jsem neudržela prázdný šálek. Doktor mě poslal na rentgen páteře, ta byla v pořádku. Já si vyškemrala doporučení na rehabilitace a šla k fyzioterapeutovi, kterého mi doporučila kolegyně. Ten mi prsty masíroval, s palcem cvičil a po pěti návštěvách jsem byla bez problémů. Už rok zase dělám vše a pletu jako divá.
Přeji ti, ať jsi zase brzy fit. :)
Verča

10518
příspěvků
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 »